vineri, 18 noiembrie 2011

Golgota mantuirii

Spre Golgota mantuirii
Trecem hopuri dupa hopuri,
Spre Golgota mantuirii
Suntem totii in niste loturi.

Spre cararea pocaintei
Glasul suna tot mai tare,
Din toti care suntem multi
Fierbinteala e racoare.

Trece zi cu zi o viata,
O traim ca si un joc,
Si cand ne uitam in spate
Nu mai e nimic la loc.

Timpul suna, timpul bate,
Intr-o muzica absurda
Stai pe loc! iti strig in soapta
Dar tu-mi faci mereu in ciuda

Haosul parca-nconjoara
Mintea, stresul si vointa.
Unde esti, Tu Doamne, oare,
Potolindu-mi neputinta?

Este greu sa si comunic
Mai greu este sa rostesc
Ce-am gresit eu Tie, Doamne,
Pentru ce sa ma caiesc?

Si din somnul ce cuprinde
Fiinta mea intunecata,
E Lumina ce razbate
Dintr-o lacrima varsata.

Pasii parca-mi sunt alaturi
Mintea nu o mai gasesc
Vreau sa Te-ntalnesc, Hristoase!
Vreau sa Iti Marturisesc.

Vreau sa ma unesc cu Tine
Sa ma-apropii cu sfiala
De potirul ce vegheaza
Sfanta Ta Impartasanie.

M-am unit si sunt cu Tine
E secunda contopirii
Insa ea dureaza scurt,
Caci sunt doar si eu un om
Spre Golgota Mantuirii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu