Nu mai vorbeşte nimeni de crimă monstruoasă, ci de causalities
necesare, avortul este ascuns îndărătul sintagmei „libertatea corpului
feminin”, eutanasia şi-a găsit paravan în libertatea şi „calitatea
vieţii”, infidelitatea se numeşte diversitate de orientări,
homosexualitatea înseamnă toleranţă (?!), sărăcia lucie a devenit după
operaţie estetică defavorizare.
Asistăm năuciţi în lumea noastră la o avalanşă de întuneric cu pretexte
onorabile. Lumea asta geme de război, crime, avorturi, hoţie,
eutanasie, infidelitate, violenţă, corupţie, răutate, anomalie, păcat,
însă aproape nimeni nu admite că este vehicol şi vector al iadului pe
pământ (înafară de câţiva satanişti sinceri). Inegalitatea uriaşă dintre
cei bogaţi şi cei săraci, foametea cumplită din Africa şi Asia,
aberaţiile politice care omoară sute de milioane de oameni,
experimentele ucigaşe pe nevinovaţi de dragul market-ului medical,
drogurile cu tot impactul lor devastator, toate acestea stau ascunse sub
o mască bine făcută de temperaţie, bun simţ, libertate, drepturile
omului, ce mai, umanitate în toată regula.
Nu aud nicăieri sintagme de genul: Suntem răi, ucigaşi, ahtiaţi după
avere, intoleranţi, violenţi, hoţi, ci mai degrabă se vorbeşte de
libertate, justiţie, competiţie, selecţie naturală, valoare de piaţă,
adevăr unilateral. Peste tot, scuze, pretexte, eufemisme alese ale
morţii, cosmetizare a răului absolut. Lumea aceasta a devenit un chip
monstruos, însă bine fardat de intenţii nobile. Drumul către iad este
pavat cu intenţii bune, spunea cu înţelepciune Dante. Nu mai vorbeşte
nimeni de crimă monstruoasă, ci de causalities necesare,
avortul este ascuns îndărătul sintagmei „libertatea corpului feminin”,
eutanasia şi-a găsit paravan în libertatea şi „calitatea vieţii”,
infidelitatea se numeşte diversitate de orientări, homosexualitatea
înseamnă toleranţă (?!), sărăcia lucie a devenit după operaţie estetică
defavorizare. Obama are tupeul să susţină crima intrauterină de dragul
„libertăţii de iubi”. Mai grav este că şi conceptele veşnice de sorginte
creştină sunt parazitate de microbi ai celui viclean. Acelaşi
preşedinte de tristă figură susţine „căsătoria homosexuală” de dragul
iubirii poruncite de Dumnezeu (la Sodoma şi Gomora probabil).
Personajele cu rictus binevoitor permanent, chiar şi atunci când
condamnă naţiuni la austeritate (a propos, un alt cuvânt cosmetic pentru
foame, frig, ignoranţă şi sărăcie) de la UE vorbesc deschis despre o
Europă a tuturor religiilor (ar trebui să declare asta în suburbia Griny
a Parisului), a discriminării pozitive şi a armoniei utopice.
Modernitatea a devenit pretext pentru păcate, trendul este mai necesar
decât aerul, comparaţia cu cei păcătoşi devine prin progresie geometrică
generatoare de abuz şi de patimă. Pentru a da un singur exemplu, postul
creştin sfânt este atacat din toate părţile de nutriţionişti ai burţii,
care vorbesc despre aportul necesar de calorii zilnice.
Una dintre aberaţiile morţii, ascunse sub vălul gros al eufemismelor
este avortul. Am citit recent câteva articole ale unor societăţi care
promovează măcelăriile umane, în care milioane de prunci sunt tăiaţi în
bucăţi. În aceste articole, am rămas perplex. Autorii lor, cu o
nonşalanţă care te lasă mut, folosesc argumente biblice, teologice şi
religioase pentru crimă. Se vorbeşte despre iubirea deschisă şi totală
dintre parteneri, fundamantată religios, despre libertatea absolută a
oamenilor asupra corpului lor, tot un „dat” creştin, despre hotărârea de
a avea copil când vrei, despre responsabilitatea unui copil, care
trebuie hrănit, îmbrăcat, educat etc., deci dacă „survine” înainte de
vreme, trebuie omorât.
Sfânta Scriptură este absolut clară în această privinţă. Ea – fiind
Cuvântul lui Dumnezeu, Dătătorul de Viaţă – condamnă crima, uciderea,
moartea cu toate măştile lor. Omorârea unui copil în pântece este o
abominaţie în faţa lui Dumnezeu, o crimă dublă, a trupului şi a
sufletului. Toţi profeţii, sfinţii, apostolii, au fost chemaţi din
pântecele mamei lor, nu ca determinism, ci ca pregătire, menire,
afierosire, vocaţie a veşniciei, educaţie şi ereditate sfântă. „Domnul
m-a chemat de la naşterea mea, din pântecele mamei mele mi-a spus pe
nume” (Isaia 49, 1).
De asemenea, Dumnezeul Om, aflat în pântecele feciorelnic al Maicii
Sale şi Cel mai mare om născut din femeie, Sfântul Ioan Botezătorul,
fiind foetus în pântecele Sfintei Elisabeta, s-au simţit dumnezeieşte
unul pe altul, iar proorocul care toată viaţa şi moartea sa L-a căutat
pe Mesia, a săltat de bucurie în pântecele mamei sale. Orice preluare
tezistă a textelor scripturii pentru a justifica moartea bebeluşilor
nenăscuţi este o viclenie a umanităţii slujitoare de demoni.
Aşa că atenţie la terminologia care, ca o faţadă luminoasă a
post-modernităţii şi a trendului, ascunde aceleaşi strategii de ucidere a
trupului şi a sufletului, elaborate în tenebrele iadului de cel care de
la început a fost ucigător de oameni.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu